Sommarvibbar

De senaste dagarna har det känts som sommaren har kommit! Över 20 grader varmt och solsken säger iaf sommar för mig! Underbart! Det får mig att börja tänka lite på sommaren som kommer.. Bland det bästa jag vet är att ha något att se fram emot, typ en resa! Önskar dock jag hade en pojkvän som tyckte det var lika roligt som mig att planera saker i förväg och sedan genomföra dom. Vet inte hur många år i rad jag påpekat att vi borde åka till gotland! Och hur många gånger har vi varit på gotland hittills? NOLL.. Nu när vi är hundägare så är vi något begränsade i vårt utbud av semesterorter, exempelvis grekland med Harry är ju uteslutet :) Men gotland vore väl perfekt, kunde hur en mysig stuga eller något och åka bil ner. Men min gissning är att det inte blir av i år heller.. Min turkiet resa som jag sett fram emot att åka på tillsammans med idrottsgymnasiet blev ju inställd så nu börjar jag känna abstinensen komma. Jag och Emil brukar ju åka iväg någonstans eller utomlands minst en gång per år.
Jag och emil på västkusten förra sommaren (tylösand)

Börja även bli rätt så rastlös nu av att vara hemma och göra ingenting, har snart varit arbetslös i 1 ½ vecka har ca 3-4 veckor framför mig av samma visa.. Men det dyker väl upp något snart förhoppningsvis. Nu ska jag ta harry på en promenad och sen blir det fotbollsträning. Lite segt med tankte på att vi hade match igår så men det blir nog lugn träning och sen är det ju så härligt väder också så det ska nog gå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0