Långhelg!

Trött och bakis är vad jag är idag. Emil hade match igår och efteråt stannade vi och grillade och tog en glas vin lr två. Var ett glatt gäng som var där och det var riktigt trevligt! Blev dock sent och idag mår man som man förtjänar antar ja! :)
I övrigt så var gårdagen väldigt händelserik. Var barnvakt och lillbrorsan så vi åkte och matade fåglar och köpte glass bland annat. Därefter träffade vi på Harrys syster Aqua och hennes matte Jessica som var i Bollnäs på utställning, super roligt! Är ingen häromkring som jag känner som har tollare så det var skönt att få prata med någon som vet hur det är :) Efteråt tog jag med lillebror att kolla på emils match och ja resten av kvällen har jag redan redovisat :)


Imorgon är det måndag igen, uscha det gillar vi inte! Jag är iofs ledig men Emil måste jobba och det innebär att jag blir själv här hemma..tråkigt! Så himla skönt med långhelg. Får ta tillfället i akt och träna en massa med Harry. Imorgonkväll har vi första hemmamatchen för säsongen, vi möter Iggesund. Blir tufft men vi ska banne mig plocka poäng! På onsdag ska vi på hundkurs igen.
Nu har jag en dösöt hund som står vid min sida och ber snällt om att få komma ut på kvällspromenad. Ska nog göra honom till viljes... är dessutom för trött i skallen för att skriva något mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0