Framtiden..

Igår var en deppare dag, men idag ska bli en bra dag har jag bestämt! Ringde till csn nu på morgonen och tydligen får jag behålla en liten del av studiebidraget som kom denna månad istället för att betala tillbaka allt. (eftersom jag ändrat studietakt osv) Litet jippie där! :) Kanske inte måste vara helt luspank denna månad.. :) Var in på intersport igår också och tyvärr behövde dom ingen mer personal just nu, men efter sommaren, i augusti och det är ju bättre än ingenting, så ska lämna in mitt CV och hoppas på det bästa. Håll tummarna! Ibland undrar jag hur mitt liv kommer se ut om ett halvår, två år, 10 år.. Vad har jag för jobb eller är jag fortfarande arbetslös, har jag barn?? Väntar med spänning på att se hur det blir....
Harry har blivit riktigt duktig på att slappna av och lägga sig till ro medan jag sitter vid datorn och pluggar m.m.. Han lägger sig vid mina fötter eller bredvid stolen och sen gör han inte så mycket mer väsen av sig förrän matte säger att det är dags att gå ut eller leka. :) Han har just slagit sig ner bakom min stol men det ser inte alltför bekvämt ut...



Eller vad säger ni? :) jag trodde det bara var katter som skulle vara lelösa.. :)





I helgen har vi seriespel med badmintonen och det bär ännu en gång iväg till härnösand. Läre till att vinna lite matcher nu annars så åker vi ur div 2.. vilket känns surt med tankte på att vi spelade division 1 förra året..
Ikväll ska jag jobba några timmar, vilket vi tackar för. Slutar 21 så det blir lagomt, hinner med lite fredagsmys med grabbarna där hemma också! :)
Igår började min nya kurs, socialpedagogik.. kan inte påstå att det känns så där jätte spännande men man ska aldrig säga aldrig. Vi får se hur det artar sig. Jag läre nog sätta igång och plugga nu så jag får det gjort nån gång.
Trevlig helg allihopa!



Thailand för två år sedan med syster.. Kan inte låta bli att längta tillbaka när jag ser den här bilden!

Kommentarer
Postat av: Helena

Men har du en blogg! Va roligt att se lite mer bilder på Harry. Otroligt fin den då han står på toppen av världen :) Bilden längst ner i inlägget var på Mike...eller hans öron mest kanske. (Bilden med mig på är Tommy Lee. ) Mike blev 15 veckor i lördags...det går så fort, han har redan växt om Tyson. Men ärligt talat så vill jag mest att han ska bli stor nu....han luktar ju inte ens valp längre :) Hur gamma är Harry?

2010-03-29 @ 19:03:16
Postat av: Carro

Ja men visst! Jag föll för grupptrycket och startade en blogg jag med! :)



Harry blir 7 månader den 14:e så JA, det går väldigt fort! :) Och nästa vecka börjar vi på kurs! spännande! :D

2010-04-08 @ 10:21:47
URL: http://leringenseinstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0