Hurtbulle!

Idag har det varit full fart från och med att jag vaknade.. Klev upp halv 8 för att äta lite frukost innan jag skulle på spinning kl halv 9. Blev stressigt som vanligt och jag och Harry var tillbaka från morgonpromenaden ca 5 min innan passet skulle börja! Hade folk uppe på vårat hustak som jag var tvungen att konversera lite med också, vi måste nog lägga nytt tak så det var därför dom var där uppe.. Brukar inte ha människor på taket i vanliga fall :)
Hastade in på spinningen när passet hade börjat och hoppade upp på en cykel. Var längesen jag var iväg på spinning nu och det var såå jäkla roligt! Måste försöka klämma in ett pass snart igen. Styrketränade lite efteråt och är otroligt trött i armarna nu känner jag, vet inte hur det ska gå och jobba ikväll.. Har bestämt att när jag får tid ska jag sätta mig ner och göra en noggrann träningsplanering till mig själv, måste verkligen komma igång med styrketräningen. Fast sommarn är inte rätt tid att försöka motivera sig att gå i in ett gym, men jag ska göra så gott jag kan.
Direkt efter spinning åkte jag ner på Intersport som hade rea pga brand i lagret, så det var 70 och 50 % rea på ALLT. Var där inne bra länge innan jag hittade precis vad jag letat efter regnbyxor och vind/regnjacka. PERFEKT! Jackan var dock lysande gul men det skiter ja i, väldigt skön och användbar och jag kommer säkert lära mig gilla färgen.. lr hata :) Fick jacka och byxor till ett strålande pris och när jag var på väg ut ur affären så fick jag syn på skoavdelningen, var ju bara tvungen att kika lite och tur var väl det, JACKPOT! Ett par converseskor kvar i stl 36, för bra för att vara sant!

Mina fyndskor!! ♥

När jag kom hem gick jag en sväng runt tjärn med Harry och efter det var jag vrålhungrig kan jag tala om. Duschade och lagade lunch och jaa nu sitter jag här. Skulle behöva göra en raspresentation av tollare till imorrn på hundkursen, men jag får nog göra det på dagen imorrn när jag är ledig, hinns inte nu. Tänkte att jag skulle hinna åka med Harry till jycketorp (brukshundsklubben) och träna lite innan jag börjar jobba klockan 16. Vi ska träna lite på allmänslydnaspasset, framför allt stoppkommando, kvarliggande och inkallning. Dags att sätta igång med resten av dagen,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0