Statusuppdatering

Nu var det allt för längesen.. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Kanske med våran status för tillfället.. Jag har fått hoppa in som vikarie på idrottsgymnasiet och jobba som tränare där vilket känns fantastiskt roligt! Harry härjar runt på dagis om dagarna och trivs jätte bra där, trött och nöjd när han kommer hem vid dagens slut.  Det har blivit dåligt med träning för oss under hösten/vintern. Har mest bara varit och varit nöjd med det. Kan hända att vi anmäler oss till någon kurs till våren. Förhoppningsvis en spår eller sökkurs. Agility har vi också varit inne lite på men eftersom sök och spår verkar tilltala harry mer och jag tycker det är jätte kul så får det kanske bli det.. vi får se.. Eftersom jag jobbar allt mer nu så har vi inte så mycket tid heller. Ett stort plus med detta jobb är att det hittills är bara dagar och kvällarna är därmed fria.



Annars har det varit jul och nyår och det har flutit på bra. Harry har fortf inte kommit ur sin spökperiod. Han skäller fortfarande på var och varann person som han tycker ser skum ut. Lite små drygt men hoppas han kommer växa ur det. Det märks iaf väldigt tydligt att Harry börjar växa upp nu. Han är inte alls lika rastlös på kvällarna och är mer lugn överlag. Känns väldigt skönt, det fanns ett tag där man funderade vad det skulle bli av denna tokiga, rastlösa och kaxiga bråkstaken.. :) Kaxig kan han fortfarande vara men i mindre dos nu än förut. Ska försöka skriva mer snart.. Nu ska jag mysa i soffan med min grabbar!

Lite bilder från jul och nyår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0