Å hej va tiden flyger iväg!

Idag har varit en händelselös och rätt så tråkig dag.. Förrutom ett rätt så spännande besök på jycketorp (klubben) så har jag gjort i princip NADA idag. Är fortfarande förkyld så kan inte åka till sporthallen och fördriva tiden med lite träning heller. Trist. Beställde iaf en klänning/tunika som jag tänkte ha på klassåterträffen.. det har alltså gått 10 år sedan man gick ut 9:an. Oj! tiden går fort..

Denna klänning/tunika från nelly.com blev det.. hoppas den är lika fin i verkligheten bara

Stilig kille som imorgon fyller 1 år!!

Känns verkligen som höst nu!
Till dagens händelse då! Harry och jag åkte upp till jycketorp efter lunch, som vanligt var det ingen där när jag kom. Perfekt tänkte jag då kan vi köra agility och lite annat skoj! Tog en promenad i skogen först. När vi börjar närma oss klubben igen hör vi en massa skällande hundar och Harry blir spänd som en fjäder. När vi kommer fram ser vi 3 polisbilar och en massa poliser med tillhörande hundar som tränar för fullt ute ängen, på agility banan, i skogen. JA ÖVERALLT. Harry blev helt uppspelt och ofokuserad så träning på agilitybanan kändes uteslutet. Då inkallning fungerar sisådär så ville jag inte ha honom springades efter poliser :) Vi drog upp i skogen igen istället och la lite spår. Han var så himla duktig. Han har verkligen fattat vad som gäller och är super fokuserad. Vinklar av olika slag är inga problem. Hittills har vi bara lagt färska spår men så fort jag hittar en bra plats så ska jag lägga ett spår som får ligga några timmar. När vi var klar gick vi tillbaka och kollade lite när polisen tränade sina hundar. Riktigt duktiga.

Blåbär stora som spelkulor



Kommentarer
Postat av: Pappa Fabian

Grattis på födelsedagen!!!!

2010-09-14 @ 09:50:00
URL: http://www.smogentollare.se
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

godmorgon godmorgon! allt bra med dig? :) vad har du för planer idag? kram.

2010-09-14 @ 10:01:27
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: SARA

hej vad ska du göra idag då?? kram sara<333

2010-09-14 @ 10:28:10
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Vilda och Johanna

Grattis på ettårsdagen från syrran

2010-09-14 @ 16:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0