Spårkurs

Ikväll har jag och Harry varit på spårkurs!! Det var riktigt intressant och roligt! Jag blev riktigt taggad! Vi la ett rätt så enkelt rakt spår på 70 meter som fick ligga ca 40 minuter. Harry visste precis vad som gällde och var jätte duktig, noggrant och utan att vika av tog han hela spåret utan problem. Vi fick beröm och jag var mäkta stolt över min lilla kille. Nu ska vi börja träna för fullt för att i framtiden kunna vara med och tävla. Det vore häftigt.. Ett problem bara.. Lydnaden.. försöker lära Harry "fot" men det känns inte som att vi kommer någon vart alls.



Någon får en utskällning av Harry...




Harry är verkligen inne i spökåldern nu. Han är spänd på kvällarna och har svårt att slappna av. Han skäller på allt och inget. Det gör mig rätt så galen, han har verkligen inte varit "skällig" förrut. Lite jobbigt känns det att göra MH nästa helg när han är på det här viset, kommer inte bli några imponerande resultat känner jag på mig.
Nu ska jag kika på idol och mysa lite i soffan med harry boy. Husse är bortrest denna vecka så det är bara jag och djuren hemma nu. Ganska mysigt det också även om vi längtar tills husse kommer hem imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Vad kul att ni börjat spåra, verkar vara något som alla tollarna i kullen var duktiga på! :) Kom ni med på Mh ändå?? gick inte att mejla tillbaka till han som skrev till oss förut så inte fått nåt svar om ja sa vara med eller inte. Vem har du pratat med? :) Kramis

2010-10-01 @ 19:51:46
URL: http://zonnyaqua.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0