Små saker som gör mig glad

Idag är jag glad och på bra humör av många anledningar!

  • Nummer ett, min sambo/pojkvän/Emil/husse kommer hem..dock sent ikväll men ändå! Har längtat efter honom!
  • Nummer två, har fått en tid för att ta bort Harry stygn nu, den är dock på måndag men ändå något att se fram emot. Han är verkligen galen nu. Har ni sett en pudel få pudelfnatt nån gång? Bland det roligaste och galnaste man kan se faktiskt! :) Ajja, Harry brukar iaf också få fnatt ibland.. vet inte vad jag ska kalla det, tollarfnatt kanske?! :) Nuförtiden får han det ofta och inomhus vilket är riktigt olämpligt, försöker man stoppa honom i farten så springer han rakt över en ungefär.. :) Men nu har vi fått en tid och jag kan se ljuset i tunneln! Sen ska jag och Harry ut i skogen minsann och börja på kurs! Längtar!
  • Nummer tre på listan, har fått reda på att jag får följa med på två utlandsläger med Idrottsgymnasiet i höst! Båda bär av till Turkiet så det blir två resor dit i höst, en i oktober och en i november! Spännande och roligt!
Tre saker som gör mig glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0