Minnen från förr..

Saknad...

Kom och tänka på min gamla D-ponny idag, Sabina som jag hade i 5,5 år. När jag fyllde 19 så bestämde jag mig för att sälja henne så att hon fick komma till ett hem där hon kunde fortsätta att tävla och träna.. Själv hade jag gått ut skolan och börjat jobba och fick inte tävla henne längre.. Ville att någon annan skulle få uppleva samma glädje med henne på tävlingar och träningar som jag gjort.. Kan säga att jag har saknat henne varje dag sedan dess, var nog den värsta dagen i mitt liv när hon åkte iväg.. Men såhär i efterhand så vet jag att hon fått ett kanon hem och har det jätte bra!
Fast nu var det nästan två år sedan jag hörde något ifrån hennes ägare. Har försökt mailat dom men det verkar som dom har bytt mailadress.. Frustrerande!! Vill ju veta hur hon har det och vart hon håller hus nuförtiden.. Fyller 20 i år, blir en gammal dam.. Har ett gammalt nr till dom men vet inte om jag vågar ringa, var ju många år sen vi pratade sist.

Sabina f.1990. - första kortet är från samma dag som hon kom till mig, mitten kortet under tiden vi hade tillsammans, och sista kortet är skickat från ägarna hon har nu.. man kan säga att hon åldrats med stil eller hur?!



Får ju inte glömma andra små solstrålar i mitt liv, vår lilla katt knut. Han är en riktigt sköning! Han och Harry har inte riktigt kommit överens ännu. Tror det beror på att Harrys idé om att leka med knut är att bita honom i svansen.. :)

Knutan :)




Nu måste jag iväg på träning men jag måste ju avsluta bloggen med att lägga upp en sista bilden på kärleken i mitt liv.. ;)

 

Emil..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0