Nu blir det allvar!!

Idag har jag och Harry trotsat regnet och begett oss ut i skogen. Man kan utan att ljuga säga att vi blev blöta.. :) Men det var skoj! Annars har jag varit och klippt mig idag, fångat in en häst som smitit ut ur hagen och vad mer.. jo fixat nytt pass inför en kommande Turkiet resa med idrottsgymnasiet. Den 11 oktober bär det iväg. Nu ska jag åka och hämta Emil för lite shopping på stan och senare BOWLING! Var längesen nu så det ska blir skoj!
Hemma i skydd från regnet!
Blöta men rätt så nöjda ändå!


Nu har vi köpt ett agilityhinder så nu jäklar sätter jag och Harry igång med agility på allvar! Ska köpa några till också så småningom och sen jäklar ska tränas tills vi stupar! ;)

Kommentarer
Postat av: Emil

Ni var i alla fall väldigt söta tillsammans på den första bilden!

2010-09-25 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0