14 september 2010

Idag gratulerar vi ALLA kullsyskon som fyller 1 år!!! STORT GRATTIS!! Lite lätt overkligt att tiden gått så fort. Önskar verkligen jag kunde vara med på kennelträffen nästa helg och träffa allihopa, vore så himla roligt, men jag har ju min klassåterträff då samt sista seriematchen i fotboll. Lite surt känns det. Hade det varit helgen efter så hade det inte varit något problem.. Vi får sikta in oss på nästa år och hoppas att det knäpps mycket bilder så att man får se hur det var och hur stooor alla blivit! :)


Födelsedagsbarnet!!




Idag har jag och Harry utforskat skogen tillsammans och därefter åkte vi till en vän till mig som har en 5 månaders valp. Han är trots det 10 kg tyngre än Harry men dom lekte jätte fint tillsammans. Efteråt var Harry bra trött, det blev en lugn stund innan Husse kom hem och det var dags för födelsdagstårta! :) När det var varsågod till tårtan så blev han nästan lite paff.. oj, ska jag verkligen FÅ allt det här! Mycket är han Harry men inte speciellt glupsk. Mat är gott men man behöver inte sluka den i en tugga för det.. Harrys motto. :) Träffade en liten jack russel på klubben här om dagen och den höll på att äta upp handen på mig i sin iver. Det var lite motsatsen till Harry som tar så försiktigt. Sen så fick Harry även ett nytt koppel och en tuggring (favoriten). Ska försöka övertala husse att införskaffa en ny bädd också. Han har inte haft någon på ett tag då han i princip tuggade sönder (åt upp) sin gamla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0