Sista april..

usch idag är jag seg, trött, omotiverad, halv deppig.. ja allt det där som man inte vill vara. Emil är borta och spelar match och jag har en hund däremot som är pigg och glad och vill hitta på roliga saker, känner mig taskig så läre försöka ta oss ut på en långpromenad snart.. kanske runt åkrarna på ridskolan, tar på mig stövlar utifall det inte har torkat upp riktigt än.
Har även en hemtenta som väntar på att bli klar.. Just nu känns det inge vidare alls med den och är inte alls säker på att jag kommer få godkänt. Har fortfarande tills imorrnkväll på mig att skicka in den så får se, men idag känns det liksom inte som någon idé att skriva något. Skulle inte få något vettigt gjort iaf. Men annars är det omtenta i augusti, jobbigt!! Ska även åka och jobba kl 17-23.15.. inte speciellt sugen på det heller men jag behöver pengar, arbetslös som jag nu är. Önskar Emil  kunde vara hemma och peppa upp mig lite men icke.

Lill killen, tuff redan då och ännu tuffare nu! :)

Sista april gick iaf riktigt bra för Harrys del. Vi gick till och med ner till kasen och kollade när den brann medan några ungar smälde av lite raketer och smällar här och där. Harry brydde sig inte nämnvärt. Han lade sig ner vid våra fötter istället och tuggade på en pinne i godan ro. Han är för härlig! Så himla skönt att man kan ha med sig honom överallt! Imorrn ska vi ner på stan med hela hundkursgruppen och ha miljöträning. Tror nog att det ska gå bra. Sist på hundkursen så tränade vi på lite agilityhinder för första gången! SKOJ! :) Längtar till Harry blir lite äldre så vi får träna på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0