Nya bekantskaper!

Då var det måndag, igen! Känns som det alltid är måndag av någon anledning. Är det för att man alltid känner efter lite extra på måndagar. Imorse kände jag mig iaf extra trött efter helgens bravader.. Spelade fotbollscup och våra matcher var lagda mitt i natten bokstavligen. Spelade vår sista match 00.50. Var hemma och i säng vid 02.30 på lördagsnatt och sen upp på morgonen vid 10 och spela nästa match.. Så ja, imorse var det extra segt att stiga ur sängen. Men när jag såg solen stiga upp på harry och min morgonpromenad så kändes det genast lite bättre. Det visade sig att det skulle bli en kanon dag med -1 grad och strålande solsken! :) Städade huset på förmiddagen och åkte iväg med harry till åkrarna bakom ridskolan för långpromenad vid lunch. Studierna fick vänta idag, prioriterade det härliga vädret och harry istället! :) Ute på vår promenad träffade vi en jätte trevlig collie vid namn Lyra och en schnauzer som hette abbey! Dom hade givetvis väldigt trevliga mattar också! :) Både jag och harry tyckte det var toppen med sällskap och ska nog möta upp vår nyblivna vänner på åkrarna snart igen!


Dagen i bilder..



Vad annars.. Ja imorgon ska jag äntligen ta tag i D-uppsatsen. Har äntligen lyckats bestämma mig för vilket projekt jag vill göra, så imorgon är det dags att ringa till projektledaren och säga JA. :) Känns läskigt och stort.. hur ska lilla jag klara av det här.. och har jag valt rätt projekt, kommer det här leda till något bra.. många tankar som snurrar i huvudet nu. Berättar mer om projektet när allt är klart och har satt igång.. Imorgon ska jag även examineras i undersökningsteknik av en sjukgymnast. Usch, nervöst. Hatar examinationer... Men skönt att ha det överstökat iaf.




Skulle kunna ladda upp kort på harry i oändlighet.. Räknade bilderna i mappen "harry" nu och där låg 296 filer och då har det bara gått drygt 3 månader sedan vi fick honom :) hur skall detta sluta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0