It's a beautiful day!

Idag har jag varit på oförskämt bra humör!! Steg upp vid 8 och åkte till frisören, som råkar vara en väldigt god vän till mig! :) Där blev det färgning och klippning, gick loss på en redig slant men blev iaf nöjd, det var huvudsaken! Blev där i 3 timmar så när jag kom hem var det dags för en långpromenad med Harry på åkrarna bakom ridskolan. Snacka om toppen promenad, solen sken för typ 3:e dagen den här veckan och det var några minus grader, harry var glad, jag var glad! Det var toppen helt enkelt. Tog några fina kort på Harry såklart, han blir så himla stor lill killen min. Skulle gissa på att han är uppe på 13 kg nu..

Mattes älskling...



Börjar känna mig tjatig med alla bilder på harry, men är man en stolt matte så är man :)






Efter promenaden så var det tänkt att jag skulle plugga resten av dagen, men då ringer hemköp (mataffär här i bollnäs som jag sommarjobbat på) och frågar om jag vill jobba. 8 timmars arbete går inte att tacka nej till när man är fattig student och taket läcker i det hus man precis köpt,.. så kl 15 åkte jag iväg och jobbade, kom typ nyss och nu är det bara att gå och lägga sig. En mycket glad harry och husse kom och hämtade mig när jag slutade.. Värmer i hjärtat när man ser hur glad han blir, fast man bara varit borta i några timmar..
Imorgon ska jag kanske jobba igen, men om inte så blir det till att måla taklister till taket i köket, nu jäklar ska det äntligen bli fart i renoveringsprojektet igen. Hoppas vi får hit tapetserare på måndag som tapetserar gästrummet uppe, vore så skönt att få det klart. Är i princip det ända rummet som inte har blivit något gjort i..
Men nu ska jag sova, alla tre favorit killarna väntar uppe i sovrummet :)

Jag och EN av mina favorit killar.. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fin han är, Harry alltså ;) (ja, båda men jag syftade iaf på Harry). Visst är det härligt att bege sig ut i solskenet! Känner som du, lite tjatigt med alla bilder på djuren, men som sagt -stolt matte!

Mvh Lina och Enya

2010-02-13 @ 10:43:51
URL: http://zeeroco.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack! Ja det är dom allihopa! :)

Ja men verkligen, lite sol kan förgylla hela dagen! Önskar att jag fick bo vid havet som er dock.. :) Ska bli himla kul om det blir kennelträff i sommar och träffas allihopa!

Ha det bra!



/Carro

2010-02-13 @ 11:04:35
URL: http://leringenseinstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0