Here comes the alien!

"säg till om tratten är för liten" frågade veterinären "isf får ni hämta en större" !! Nja jag tror nog den är stor nog, va tycker ni?! :)

Nu är vi hemma igen. Allt hade gått bra och han har vart förhålladevis pigg efter omständigheterna. Självklart lite groggy och trött men inge gnäll. Försökte gå ut och kissa en sväng men den där jäkla tratten.. den är bara ivägen. :) Blev svårt att koncentrera sig på något annat så vi gick in och vilade istället. Tog av tratten en sväng när jag ändå hade koppel på honom i ett försök att få honom att koncentrera sig på att göra ifrån sig men det slutade bara med att han slängde sig ner på marken och försökte slicka på såret och det är AJA BAJA! Det blev tratt på snabbt igen.. Blev lite sur på mig när jag försökte få på honom tratten så tydligen så har han ju kraft att mopsa upp sig trots narkosen :)
Är så ovant att det är så tyst här hemma och lugnt här hemma.. Vanligtvis springer Harry ut och in genom altandörren, jagar knut, leker med någon boll eller är i hälarna på oss och vill ha uppmärksamhet men nu så säger han inte ett knyst och sitter mest på samma ställe och bara är..

Kan man se mer ynklig ut än såhär.. uffa.. ingen glad svans heller som man är van att se honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0