Ut i skogen nu vi går..

Snyggingen!

Trött så trött.. Är det vädret tro som mig såhär trött?! Varje eftermiddag, ja vid 3-tiden ungefär håller jag på att falla i koma.. Har varit ute på promenad i skogen med Harry vilket var hur härligt som helst. Var kallt ute så jag hade klätt på mig långkalsonger, raggsockor och vinterjackan men det var nog att ta i liiite. Brann som eld i fötterna på mig när jag kom hem. Men har man nyss varit sjuk och fortfarande snorar så vill man inte ta några risker genom att gå ut för tunt klädd. Är verkligen hur härligt som helst i skogen nu när all snö är försvunnen och man kan traska på små stigar och genom lingonris och till slut sätta sig på en mossbeklädd sten och bara njuta! Har mina funderingar om hur allt ska bli med Harry den dagen jag får jobb, vilket förhoppningsvis blir snart.. Både jag och Harry är ju bortskämda med att få vara hemma med varandra och gå på långa promenader varje dag. Känns tråkigt att det ska upphöra och att man bara kommer att få träffa varandra korta stunder på dagen och sen på kvällarna.. :( Nu har jag bara en vecka till med skola, förutsatt att jag klarar tentan, men sen är man arbetslös på heltid. Har vissa jobb som jag kan söka men tvekar ändå.. varför?! Vet inte, känns inte helt rätt bara.. Men man måste väl söka ändå, ekonomin tål inte att avstå.

full fart framåt och sen obligatorisk tuggpaus..  :)

Imorrnbitti bär det av till huvudstaden och ut till bosön för 3 dagars träningsläger med fotbollsbrudarna! Ska bli riktigt skoj och jag hoppas bara att jag kommer vara pigg nog att träna fullt ut. Kommer vara utan mina grabbar i 3 dagar så kommer sakna dom rejält! Men det kan vara skönt att få sakna varandra ibland också! Vi ses ju igen på söndagkväll.. Om ungefär 3 timmar ska jag och harry iväg på den andra träffen på hundkursen och det ska bli både spännande och nervöst. Det tredje tillfället är på söndag och då ska vi ut och spåra men eftersom jag är borta så ska Emil ta med harry dit så det tycker jag ska bli jätte spännande! Tror det kommer gå galant och kanske får Emil mersmak också på att gå kurs! :) Är inte tillräckligt händig för att lyckas knäppa kort när vi är på kursen, får se om det kanske kommer efter ett tag! :)
Nu ska jag sätta mig och plugga och möjligtvis ringa på ett utav jobben jag funderar på.. vi får se.. :)


Avslutar med en ståtlig bild.. :) Som jag nämnde tidigare, att hoppa och klättra på stenar är inget problem för Harry! :D

Kommentarer
Postat av: Viveca Fabian & Ida

Hej på er!

Vad fin Harry blivit en riktig snygging. Ser han oxå gillar att balansera på diverse saker, det gör hans pappa också. det var därför vi testade lite agility ett tag.

Ha det så bra från oss på Smögen

2010-04-24 @ 20:23:23
URL: http://www.smogentollare.se
Postat av: Jessika

Hejsan!

Vad fin Harry är! Tänte höra om ni ska på utställning i Bollnäs 15 maj? Anmält min lilltjej dit, vore kul att ses!

ha det bra, kram jessika och syster Aqua :D

2010-04-26 @ 18:05:00
URL: http://zonnyaqua.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0