Liten har blivit stor!

Hittade digitalkameran idag och tänkte bjuda på några gamla samt lite nya bilder..
Liten har nu verkligen blivit stor.. Men är fortfarande samma sötnos som alltid!


Idag har det inte blivit mycket plugg gjort.. Kanske är det för att det känns som jag är ledig denna vecka från allt plugg. Iaf skulle jag ju ha varit det, jag skulle ju legat vid medelhavetsstrand och njutit av värmen men icke.. Har iaf tagit mentalt ledigt tror ja..kan väl vara okej, för en dag.. Har städat och damsugit under eftermiddagen, läre få utlopp för min nyvunna energi! :) Men nu är jag klar med städning och har precis varit ute med Harry så nu ska jag slå mig ner i soffan och kolla på top model och svenska hollywoodfruar.. två väldigt lättsamma program! Också ska jag nog ringa till emil och be honom köpa med glass hem. Den tog ju slut igår när jag försökte kurera min hals. Men piggelin verkar iaf vara botemedlet! :) Men just nu är jag sugen på någon mastigare glass, typ magnum eller daimstrut.. mmm.. jag är ett riktigt glassmonster!
Härom dagen så bet Harry sönder mina skolböcker som jag lånat på bibliotektet.. :( Grr.. Då blev inte matte så glad. Vi har varit så bortskämda hittills med sönderbitna saker så trodde väl inte att han skulle ta sig upp på bordet och ta dom.. Tror inte biblioteket kommer bli så glada, och inte jag heller när jag får räkning på böckerna.

Två halvtuggade böcker + två uppätna papper som vi fick på hundkursen. Antar att Harry inte tyckte schemat för kursen samt papper på hur man skapar en god relation till sin hund något att ha kvar?! Får fråga efter nya på torsdag.. vågar jag nämna att det är harry som ätit upp dom eller kommer Harrys vilda sida att bli avslöjad då?! :)

Hittade en bild på Harry som jag tycker säger allt.. haha! Harry i sitt esse, han var verkligen en halvgalen liten valp som tog till sina sylvassa tänder om man han inte fick som han ville.. Gör det även till viss del idag :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Va fin han är Harry! :) Han borde verkligen få prova på lite agility tycker ja ;) Han får ju inte göra hindrena ordentligt förns han är 1 år, men ni kan ju alltid prova på lite tunnlar och köra raka med hinder på låg höjd eller bommarna på marken :) Efter helgen så flyttas ju hindrena upp till klubben igen också. Äntligen vår!!!

2010-04-19 @ 21:04:52
URL: http://helenawoxberg.blogspot.com
Postat av: Carro

Ja men va skoj, då kanske man kan prova något hinder när man är där uppe nån gång! :) Yes, äntligen vår!! :)

2010-04-19 @ 21:45:45
URL: http://leringenseinstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0