En färgklick i vardagen!

Nu börjar det verkligen bli vår, iaf i våran trädgård! Upptäckte att små blommar börjar poppa upp lite här och där och förgylla våran annars så bruna trädgård! Ser med spänning fram emot våran första sommar här i huset och få se hur trädgården blommar upp! Tror dock jag ska ta hjälp av mer erfarna trädgårdsmästare som min mor eller emils mor :)

Tydliga vårtecken i våran trädgård! :)

Och lill killen som nu inte längre är så lite växer för varje dag som går.. Mätte honom till ungefär 47 cm i mankhöjd här om dagen.. Vikten ligger nog fortfarande på runt 16-17 kg. På torsdag ska vi göra entré på brukshundsklubben, gissa om jag är nervös!! Synd bara att man åker till turkiet snart därefter och missar andra tillfället.. känns som man behöver ligga i intensivt i början.. Jag hoppas det är några valpar där som lite större som harry så det inte bara är små knattar där. Och jag hoppas att harry kommer kunna koncentrera sig på matte och strunta i alla andra hundar och människor som är där.. usch jag kommer vara riktigt nervös på torsdag alltså! Vill ju inte vara den som kommer dragandes med den där "vilda" hunden.. :)
Ute och spanar efter spännande lukter... :)

Annars har det varit en hektiskt träningsvecka.. Har föregående vecka hunnit med två träningsmatcher (fotboll), en badmintontävling, en badmintonträning och en fotbollsträning. Så idag kan jag erkänna att jag känner mig lite halv sliten.. har bokat spinning i eftermiddag men tror jag ska avboka och sikta in mig på en långpromenad med Harry istället. Emil är sjuk och hemma från jobbet idag så han får passa harry på nedervåningen så får jag "plugga" på övervångingen :) Nä nu ska jag verkligen sätta igång att plugga och inte bara säga att jag ska göra det... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0