Påskyra

De senaste dagarna har det blivit mycket jobb och lite plugg. Har ju börjat en ny kurs nu, socialpedagogik.. Lite halvflummig och konstig kurs, men har inte riktigt kommit in mig än.. Idag ska jag iaf sätta mig och få lite gjort och i ikväll ska jag jobba. Usch idag var det riktigt tråkigt väder iaf, regn och mulet. Blir så mörk och trist ute och inne. Gör att man tappar gnistan lite. Ser inte fram emot att åka och jobba, såhär i påskhelgen när det är så himla mycket folk och man blir bra trött i huvudet till slut.. (jobbar i kassan på mataffär)..  I helgen är jag iaf lite ledig från jobb och plugg så ska passa på att träffas och umgås med nära och kära! Har fest med fotbollslaget på fredag, middag med emils familj på lördagen och middag med min familj på söndagen..
http://www.youtube.com/watch#!v=NG2zyeVRcbs


En typisk Carro låt! :) Kan lyssna hur många gånger som helst på den här låten.. Har även sett filmen och jag tyckte den var helt okej, ett bra budskap i den och bra musik. Eftersom jag inte fattar än hur man lägger upp videos så får jag nöja mig med att lägga upp en länk till videon :)

Om ungefär två veckor åker vi till Turkiet på träningsläger med ungdomarna på idrottsgymnasiet. Jag börjar bli lite nervös. Vet inte varför... Men jag hoppas det är varmt och skönt där borta iaf. Kommer att sakna Harry boy! Har inte varit borta från honom mer än 1 natt hittills. Också kommer jag sakna Emil och Knut såklart, dom är ju min favoritkillar!! När jag kommer hem från Turkiet är det dags för hemtenta för socialpedagogiken och så var den kursen klar.. Nä nu läre jag försöka plugga!

Tittar ut på det hiskeliga vädret och regnet som öser ner..

Kommentarer
Postat av: Simona Emilsson

Hej !

Hoppas allt är bra med er. Vi vill bara önska er en Glad Påsk !

Kram

Simona och Hundarna

2010-04-02 @ 00:40:40
URL: http://www.leringenskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0