Tentaplugg och hundkurs

Idag känner jag mig riktigt motiverad att ta tag i saker och ting, dock inte min hemtenta som jag borde, utan andra mycket roligare saker. Som typ trädgården och måla vardagsrumsbord, lister och spegel som jag länge tänkt.. Dessutom vill jag göra ordning på altanen och köpa grejjer dit! Allt detta känner jag mig jätte motiverad att göra! Tyvärr kan jag inte börja med något av detta förrän jag är klar med skit tentan! Ogillar hemtentor, sätter mig hellre i en salstenta och får det överstökat på några timmar. Men efter denna veckan blir det iaf inget mera plugg förrän efter sommaren! Känns riktigt skönt! Idag är jag även feberfri vilket kan ha bidragit till den ökade motivationen! :)


Bild på vårt hus i full sommargrönska runt omkring. Just nu är det rätt så brunt ännu men va skönt att man har något att se fram emot! :)

I Söndags var Emil på hundkurs med Harry, det verkade som det gick väldigt bra. Vi har iaf bestämt att vi ska försöka gå tillsammans på söndagar och på torsdagar går jag själv. Läxa tills hundkursen på torsdag är att göra en rasbeskrivning av vår hunds ras. Enligt vad jag har läst och kommit fram till om tollaren så tycker jag att beskrivningen passar rätt så bra in på Harry. Han kan dock vara lite väl egensinnig och framåt, ibland önskar jag faktiskt att han kunde vara lite mer försiktig och lyhörd av sig. Men han är ung ännu så.. ska iaf bli roligt med hundkurs imorgon igen.
Nu är det dags för tentaplugg....

Hittat något gott att tugga på?! :)

Kommentarer
Postat av: Jessika & Aqua

Ska bli jättekul att åka dit! :)

Ja juste det är sant. Cad har du får mobil nr?

Vi kan ju höras :D Vore kul att ses!

Kram

2010-04-28 @ 16:55:35
URL: http://zonnyaqua.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0